Per Holknekt, creative director för nya herrmodevarumärket Post Fire Dew, visar några nyckelprodukter från vårkollektionen 2011.
Per Holknekt.
Mörkblå skinnjacka, 6 995 kronor.
Beige jacka, 2 995 kronor, gul t-shirt, 495 kronor.
Per Holknekt, creative director för nya herrmodevarumärket Post Fire Dew, visar några nyckelprodukter från vårkollektionen 2011. Per Holknekt. Mörkblå skinnjacka, 6 995 kronor. Blå parkas, 1 995 kronor. Beige jacka, 2 995 kronor, gul t-shirt, 495 kronor. Weekendbag, 2 495 kronor.
Per Holknekt, creative director för nya herrmodevarumärket Post Fire Dew, visar några nyckelprodukter från vårkollektionen 2011.
Per Holknekt.
Mörkblå skinnjacka, 6 995 kronor.
Beige jacka, 2 995 kronor, gul t-shirt, 495 kronor.
Varje vecka skickar Cafés redaktion ut de senaste, roligaste och vassaste artiklarna från sajten så du alltid håller dig uppdaterad.