Hoppa till innehåll

Solglasögon och sommarplagg i H&M:s designsamarbete med Chimi Eyewear

Chimi Eyewear, som precis öppnat en flaggskeppsbutik på Kungsgatan i Stockholm, presenterar i dag i ett prestigefullt samarbete med H&M.Den 4 juni släpps kapselkollektionen som förutom solglasögon innehåller retroinspirerade resortplagg för killar i pastellfärger: Skjorta, shorts, fiskarhatt, badtofflor och väska. ”Det känns kul att erbjuda våra kunder bra produkter men även att introducera glädje i … Continued

Chimi Eyewear, som precis öppnat en flaggskeppsbutik på Kungsgatan i Stockholm, presenterar i dag i ett prestigefullt samarbete med H&M.
Den 4 juni släpps kapselkollektionen som förutom solglasögon innehåller retroinspirerade resortplagg för killar i pastellfärger: Skjorta, shorts, fiskarhatt, badtofflor och väska.
”Det känns kul att erbjuda våra kunder bra produkter men även att introducera glädje i form av färg denna extraordinära tid. Designprocessen med Chimi var mycket rolig och jag tror att det syns i kollektionen – den är optimistisk och tillgänglig för alla, säger Ross Lydon, designchef för herrsortimentet på H&M.

H&M och Chimi Eyewear.

Solglasögon, 399 kronor.
Skjorta, 299 kronor.
Tofflor, 149 kronor.
Shorts, 249 kronor.

Solglasögon, 399 kronor.

Nyhetsbrev

Varje vecka skickar Cafés redaktion ut de senaste, roligaste och vassaste artiklarna från sajten så du alltid håller dig uppdaterad.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.